Σε περίπτωση που δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να κάνετε αλλαγή με άλλο προϊόν. Δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων.
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ
Για την πραγματοποίηση της επιστροφής είναι απαραίτητο το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημιά και να περιλαμβάνεται η απόδειξη λιανικής πώλησης της παραγγελίας και το καρτελάκι του προϊόντος. Η αλλαγή ενός προϊόντος δεν θα γίνεται δεκτή εάν έχει αφαιρεθεί το καρτελάκι του και θα επιστραφεί με χρέωση του πελάτη.
Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων.
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας.!
ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑΓΩΝ
Σε περίπτωση που θέλετε να πραγματοποιήσετε αλλαγή, τα έξοδα επιστροφής (5€) καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής (5€) επιβαρύνουν εσάς.
Η χρέωση επιστροφής (5€) ισχύει μόνο εφόσον επιλέξετε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας μέσω ΕΛΤΑ ή ACS και ζητήσετε χρέωση παραλήπτη. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή οποιουδήποτε λάθους στην αποστολή του προϊόντος από την πλευρά της εταιρείας, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ
1. Σε περίπτωση που θέλετε να πραγματοποιήσετε αλλαγή και εντός 10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας, αποστέλλετε ενημερωτικό email στο info@ducktales.gr , προκειμένου να σας δοθούν οι απαραίτητες πληροφορίες για την επιστροφή.
2. Πραγματοποιείτε νέα παραγγελία με τα προϊόντα που επιθυμείτε και στα σχόλια αναφέρετε ότι προορίζεται για αλλαγή, καθώς και τον αριθμό της αρχικής σας παραγγελίας.
3. Μας αποστέλλετε το δέμα, αφού έχετε επιβεβαιώσει ότι τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε και ότι συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης.
4. Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις, σας αποστέλλουμε άμεσα τα προϊόντα της νέας παραγγελίας σας.
Για να αποφευχθεί οποιαδήποτε ταλαιπωρία, σας συνιστούμε κατά την παραλαβή του δέματος από την εταιρεία ταχυμεταφορών να αναζητήσετε στο εξωτερικό του δέματος για τυχόν αλλοιώσεις ή εμφανή ελαττώματα στο εσωτερικό του και στα προϊόντα, προκειμένου να ληφθούν αμέσως οι απαραίτητες ευθύνες. Σε περίπτωση που επιστραφεί κάποιο προϊόν και μετά από δικό μας ποιοτικό έλεγχο διαπιστωθεί ελάττωμα, οφείλουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επίλυση του ζητήματος.